La prima ediție a Deloitte Global Mobile Consumer Trends 2016, principala tema abordata a fost cea a ideii ca mesageria instantee trece in fata apelurilor.

Orice companie care isi respecta clientii si isi doreste (cel putin) sa ramana in piata, trebuie sa fie la curent cu ultimele noutati in materie de comunicare cu clientii. Asa cum se amintea anterior, populatia in general prefera sa se foloseasca de mesageria instantanee decat sa foloseasca serviciile de telefonie.

Din ce in ce mai multe companii au inteles aceasta si s-au adaptat. De exemplu unele companii vorbesc cu clientii/fanii pe Whatsapp, altele pe Facebook Messenger.

Pana in prezent era dificil sa vorbesti cu clientii pe WhatsApp de pe telefonul mobil, insa acum, multumita unui roman, Alexandru Roşianu din Roman, comunicarea prin Whatsapp poate fi facuta si de pe PC, fiind disponibila pentru toate cele mai utilizate sisteme de operare (Windows, Linux si OS X).

Alexandru a creat o aplicatie numita Whatsie in care practic oricine se poate loga cu datele de WhatsApp. Aplicatia este gratuita si are toate functionalitatile disponibile si in aplicatia oficiala WhatAapp.

De cele mai multe ori comunicarea intre clienti si companii este deficitara, insa pentru a-si pastra clientii aproape aceasta trebuie prioritizata si eficientizata.

 

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentRolul managerilor in maximizarea afacerii
Articolul următorAfaceristii inlocuti de antreprenori
Detectiv și vizionar al valorilor (in general) umane, îmi place să mă dedic lucrurilor care aduc plus valoare celor din jur. Promovez profesionalismul și apreciez inițiativele deștepte care restartează societatea!